仰望摩天轮的人,其实都是在仰望着幸福
而我,眺望的是...
因为
是 我要的幸福...

Sunday, September 6, 2009

原来
最多埋怨的
最常不知足的
事实上却是最幸福的

因为只有沉溺在幸福中的
才会知道什么是 不满足
才会想要去埋怨

内疚我的任性
感激你的迁就


wanna wanna watch this la!!!!!!

another brand new week again.
presentation.
assignment.
tests.

i will be hardworking
as if how hard you work everyday

people used to ask me what i actually like about you
you don't have body
you don't have money
you don't have outward
you don't have successful business
you are just empty with a big tummy.

i stared blankly every time people ask me this
yet,
now i know the reason why.

:)))

2 comments:

♥ m i s s . v i v i ♥ said...

我看了UP的首映!!!!
我以为很多人会去看
结果才不到20人

可是我很喜欢!
因为故事感动又很好笑
总之就是赞!!!!!*大力推荐*
hehe..xp

YuanHui 燕惠 said...

本来就对卡通情有独钟了。。。
加上你的大力推荐
真的真的一定要去看了!!!
哈哈哈哈