仰望摩天轮的人,其实都是在仰望着幸福
而我,眺望的是...
因为
是 我要的幸福...

Monday, August 9, 2010

:)

好比好久好久以前
忽然不见了
不是你坏
是我从来都没变过
还是一样傻
不过我很开心 因为我没很复杂
如果还有下一次
我依然会选择傻
因为那样很幸福

新张的日本餐厅
没有很贵 平民化 得很舒服
三文鱼饭很棒 很幸福 很满足

就是要那样灌输自己很幸福
即使是小小的事情
都要觉得幸福
那就会幸福了

好累
然后我快咳死了



4 comments:

+:: herng herng ::+ said...

arr...u try d??
really nice and cheap???
i want to try also!!

leng✿ said...

这篇的感觉很像珩写的!!
哈哈哈

YuanHui 燕惠 said...

i think should be considered as cheap. and got many set meal. most of them are less than 20. LoL.. the side order i didn really see it!!

leng, why it's similar to herng's writing har? hahaha

leng✿ said...

erm..the feel..very similar!! hahahaha